Ännu ett år har gått

Å så har ännu ett år gått sen sist. Nu är det nämligen dags för MVP igen. Vem får i år tro... Det har ja ingen aning om verkligen, alla har chansen. Så det ska bli en överaskning att se vem det blir i får =) Klockan 18.30 imorron onsdag i vällingby hallen äger det i alla fall rum, haha.

Så nu till vad jag har gjort idag, vaknade imorrse och kunde knappt prata eller svälja så ont hade jag i halsen, bestämmde att ja skulle stanna hemma från skolan. Somnade om och vaknade vid 10 av att mamma ringde från London, hennes plan skulle snart lyfta så entligen skulle man få träffa henne igen. Det var ungefär en vecka sen exakt.
Kollade iaf på två filmer idag, Wilmbeldon och det var någon mer men va fan hette den...? Juste American Dreamz (och ja de ska va z istället för s). Båda var helt okej inga riktiga höjdarfilmer men. Hann till och med prata med Stelio två ggr i telefon innan de båda filmerna var slut. Vid två tiden kom mamma hem och lämnade väskan innan hon åkte till jobbet en stund igen. Mötte Emma vid tre tiden för att köpa halstabletter men fick samtidigt uppdraget att hjälpa henne hitta något fint till brodern Erik som fyller år på lördag.

Sedan kom jag hem, la mig och vilade nån timme innan jag orkade jobba lite med terminsarbetet i So. Resterande av kvällen bestod av middag, tel, dator och tv. Så nu är jag helt slut, ska gå och göra mig iordning så ja kan sova alldeles strax. Så hörs vi imorron...

Ha de toppen allihopa
// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0