En gunghäst & en undulat, kan det bli bättre?

Haha, det är en bra fråga! Va tycker du Morgan =P

Idag var det måndag igen, och vi började halv 10. Det är min räddning alltså, skulle inte va kul att börja åtta som alla andra dagar så asså. Skolan flöt på rätt snabbt det ända vi gjorde var att vara nere i jumpasalen och övade. Eftersom att jag inte har någon roll i teatern så bestod min dag av att ligga på de hårda jumpsals golvet och prata, titta på de andra och sms.a. Men tillslut var det äntligen lunch och det va först då vi kom på att man kunde ju i och för sig lägga sig på tjockmattorna istället för golvet. Så där låg i resten av dagen.

När skolan var slut åkte vi in till v-by för fika, prat, fönstershoppande och väntan. När vi tillbringat en tid på "donken" (precis som resten av våran skola) gick vi runt och kollade lite i olika affärer. Självklart hittar man saker man vill ha när man inte har några pengar med sig, men så e de väl alltid?
Sedan lämnade flickorna mig och jag spenderade en timme med Sanny, sen bar det av hemmåt igen för att "plugga". Men tro det eller ej lite pluggande blev det av och jag har nu skrivit en hel sida på mitt terminsarbete! =) Jag är på väg i alla fall...

Nu orkar jag inte skriva mera,
vi hörs imorron istället.
Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0