Follow the flowers

Riktigt skön dag i skolan har det varit, bara matte lektionen som var "vanlig" lektion, resten var rätt slappa. Idrott, läsning och sedan svenska men då var vi ändå i idrottsalen så det gick snabbt. Emma och jag har börjat gå till och från skolan nu så (men dock under lite protester från min sida varje gång). Men när man väl kommer igång är det rätt skönt.
Idag fick vi även sällskap av Jasmine, under vägen började vi diskutera. Vad var egentligen värst att vara tillsammans med någon fast du älskade någon annan eller att Vara tillsammans med någon du älskade men vara otrogen mot denna?
Jag har ännu inte kommit på vad jag tycker är värst...
Tänk om någon var tillsammans med dig men älskade någon annan, då blir du bara utnyttjad. Han/Hon är med dig för att han/hon kanske inte kan få den den verkligen älskar. Då är du alltså någon som får räcka till "sålänge"...
Men om du är tillsammans med någon du älskar och som älskar dig men han/hon sedan är otrogen med någon annan. Varför är personen då otrogen om han/hon älskar dig?
Kommer inte ihog hur vi kom in på det här men på något sätt gjorde vi det, och det har nu stört mig resten av dagen att jag inte kan komma på vad som är värst. Vad tycker du?

Jag orkar verkligen inte tänka mer nu, mitt huvud kommer sprängas vilken sekund som helst. Pluggade från att jag kom hem vid 15.00 till att klockan kanske var 20 eller något liknande. Okej det låter kanske itne så jätte mycket men jag är i alla fall helt slut nu, HATAR verkligen att plugga. Okej är nog inte den enda men ni förstår... haha


Ja bara längtar tills den här veckan är över den är verkligen fruktansvärt jobbig, hoppas att nästa vecka blir bättre. Fast då ska vi i och för sig ha den där vandringen med klass... men det blir nog bra, haha...

Ingen kommer orka läsa det här så de e lika bra att jag slutar nu,
Ha det toppen allihopa
// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0