Home agian.

Ussssch!! Så var man hemma igen, suck. Verkligen inte vad jag kände för. Hade lugnt kunnat stanna där nere 1 vecka till, började verkligen att trivas. Vem skulle inte älskar att spela basket hela dagarna, vara med kompisar, äta halvtaskiga måltider, vara uppe så länge du ville och träffa nytt folk. Okej det kanske inte låter som det roligaste men det var så himla roligt.
Nio tjejer som bor ensama i ett halvstort rum kan bara sluta i en sak nämligen KAOS, kläder exakt överallt i rummet, skor, smink, hårspray, godis. Ja allt du kan tänka dig, haha. Men roligt var det. Att träffa "gamla" och nya vänner. Och inte minst att spela.
Ja ni som inte testat borde testa det. Vi kom i alla fall hem igår kväll vid 10 tiden skulle jag gissa, bussresan var lång, seg, tråkig men också ganska rolig haha. Lite konstig blandning men det går inte riktigt att förklara.

Nu är jag i alla fall hemma igen, med ont i halsen och är super trött. Men det är så det ska vara! Och självklart har jag lite bilder till er alla som kommer här =).

Ha det toppen allihopa
// Erika

 <-- Poker första kvällen, Jag, Sofia, Emma S och Maria (även Emma fast hon fastnade inte på bild =P)
 <-- Jag, uppvärming första matchen.
 <-- Allihopa, uppvärming. (Lägg märke till hur fint vi sitter, haha)
 <-- Uppvärming
 <-- Ajajaj Maria, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0