James Morrison

Min absoluta favorit just nu, James Morrison! Han är verkligen riktigt bra..."you give me something that makes me scared all right"

Igår började jag fundera, ("för en gångs skulle" eller "det var på tiden" känns det som att folk skulle säga då men, haha). Varför man gjort just de val man gjort, vad det var som avgjorde.
En person som brydde sig och verkligen var bra för mig hade precis som flera andra jag träffat FÖR MÅNGA fel enligt mig. Saker som egentligen inte spelade någon roll, som t.ex. skor. Igår fick jag vet att jag var speciell, inte bara en gång utan två. Att jag var annorlunda, minnesvärd och det trotts att jag inte bandlade honom som han förtjänade att bli behandlad. Han var eller borde säga är snällare än många jag träffat och många ja kommer träffa, men endå fanns det fel. Så tänk om det inte finns en speciell för alla, tänk om det inte finns någon perfekt för mig.  Tänk om jag aldrig kommer bli nöjd med det jag kan få?!

Aja vet inte riktigt,, nått jag började tänka på bara. Så...

Åh vet ni vad som har hänt idag? Min släkt har just växt enormt. Farfars begravning ägde rum idag och det var verkligen jätte vackert. Jag har världens underbaraste Faster, och kusinerna ska vi inte tala om! Hela min släkt, älskar de verkligen. Men nu till det ja skulle berätta, träffade min pappas kusiner idag. Riktigt trevligt personer, speciellt Dan min favorit =). Fick även höra om deras barn och det visar sig att jag har 5 sysslingar i Umeå ja inte visste om, 2 i Göteborg och 2 i Norge var av en av de jag redan träffat och visste om och sedan lilla Alexander här hemma i Stockholm. Har även 10 tremänningar eller vad det heter här hemma i sverige på olika platser och i Danmark.  Så nu känns inte min släkt lika liten som den gjorde förr i alla fall, haha.


Nu ska jag gå iväg och vara lite social med familjen.

Men vi hörs.

Ha det toppen allihopa

// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0