måndag, tisdag, onsdag hela veckan lång

Nu var det några dagar sedan, lr lättare sagt en vecka.
Men ja måste bara visa er denn ur söta pojke!
 

Så nu tar vi en lite snabbrepris från veckan som gått. MVP 2007 gick till Emma! Grattis hun =). Resten av veckan spenderade jag med att vara sjuk, på fredagen efter skolan åkte vi ändå in till stan, Jag, Emma och Isabelle. Emma lämnade oss snabbt för att möta Maxmie så jag och Isabelle fick strosa runt ensamma. Ett fint linne införskaffades och ja du ska få tillbaka dina pengar Isabelle =).
Lördagen då, hmm juste det var då jag var i Västerås hela dagen med Stelio. Det var riktigt mysigt och jag fick träffa både familj och vänner hoppas bara man gjorde ett bra intryck!

Söndag, ja de va då det var morsdag ja. Hmm tyvärr hade jag ingen present till mamma för att boken som hade tänkte köpas inte fanns i affären så den får väl köpas en annan dag. Senare på eftermiddagen bar det av ut till bålsta för att hälsa på farmor och fira morsdag lite. Så massa tårta, bullar och te blev det, hittade även massa gamla LP skivor och annat kul. Så nu är jag mästare på att spela LP haha =). Kvällen spenderades med grannarna och det var länge sedan jag skrattade såhär mycket, tårarna rann så gott som hela kvällen.

Nu är det tisdag och jag är fortfarande sjuk, de hela har gått över i bihåleinfalamation. Hoppas bara allting går över tills helgen annars vet jag inte vad!
Men nu måste jag gå
Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0