Of it goes.

Går dagen "rullade" på ganska bra så hade aldrig riktigt tid att skriva. Så det får bli en snabbis nu innan jag åker.  Tänkte berätta lite kort om vad som hände igår och sen får vi se om det blir något mer, haha.

Dagen började med att jag vaknade 7.40 för att fira mamma, hon fyllde nämligen 50 år! =) Grattis. Pakte frukost på sängen, ja ni vet alla hur de är. Det skulle vara öppet hus hela dagen så jag slapp gå till skolan, Yeej. Hela morgonen och förmiddan förberedde vi och det var riktigt fint. Har nästan aldrig sätt vårat hus så städat. Mammas jobbarkompisar kom vid ett tiden, firade och åt lunch. 
När klockan var tre åkte jag iväg för att möta Jasmine och Isabelle i vällingby, donken som vanligt och sedan ín snabbt på h&m. Innan vi gick och mötte Emma, Aysegul och Jessica. De skulle alla åka iväg och redovisa ett skolarbete så jag fick själv gå och köpa blommorna till mamma.


På kvällen kom det MASSOR av gäster, vänner, släkt ja alla var där. Det var riktigt kul faktiskt. Men  tillslut slet vi "barn" oss. Borde inte kalla oss så längre, alla är runt 16 så. Haha. Iaf Emma, jag, Christian, Johnny, Angelica och Erik gick hem till emma för att kolla på film. Deja vu (klaga inte på min stavning om den e fel,, haha) blev det och den var faktiskt riktigt bra tyckte jag.

När jag kom hem vid 11- halv 12 tiden hade ännu inte alla gått så jag satte mig och pratade en stund med mamma, Nettan och Virpi. Det var verkligen riktigt roligt, HAHA. Nu vet jag att de står på min sida iaf =)


Ojj nu var klockan mycket, måste gå och göra mig iordning och packa ner det allra sista till Göteborg Basketfestival. Det ska bli såååååååå kul, att äntligen få komma iväg. Jag kommer hem igen på Söndag så ni lär väll höra från mig då i bästa fall annars blir det måndag. Och jag lovar att ja ska lägga inte lite sköna bilder =)

Ha det toppen allihopa
// Erika <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0