Påsklilja, Krisihimmelsfärdslilja & Pingstlilja

Ja väljer nog Pingstlilja faktiskt =) haha de vi såg idag va iaf väldigt fina.

Gårdagen slutade med att vi sov kvar hos Emma, det var ingen som orkade gå hem så vi, bestämmde oss för att stanna. haha.  Morgonen började med frukost i vardagsrummet och en film. Sedan var det dags att gå hem och visa sig lite.  När jag kom hem hade mamma börjat tapetsera om i hallen där nere. Så snäll som jag är hjälpte jag till med det. Och det blev riktigt fint. Nu ska vi bara köpa en ny spegel och massa ramar att sätta upp så kommer det bli super! Ni är välkomna hem att kolla någon gång (A) haha.

En riktigt skön eftermiddag hemma blev det sedan följde jag med Emma till åkeshov och kollade på Final. P89 eller herrjuniorer tror jag det var. Men bra match var det i alla fall och tyvärr slutade den med att Täby förlorade med 10 poäng ungefär.
Så nu är jag hemma och borde sätta mig och plugga =/ men jag har verkligen ingen lust alls att göra det men måste man så måste man.

Så ni får ha det så bra så hörs vi väll kanske imorron.
Ha det toppen allihopa
// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0