& så var det inga dagar kvar

Idag har det varit en ganska skön dag faktiskt, skolan började halv 10 och vi hade bara mentorstid sedan övade vi på lite alla möjliga olika saker hela dagen,haha. Bra sammanfattning där. Sedan bar det av med flickorna till Coop för att handla allt vi behövde inför vandringen imorron. Och det blev endel ´men pengarna räckte som tur var, Jippie!
Så sen var jag hemma och tänkte börja packa, men så ringde mamma och ville att ja skulle följa med henne till IKEA.. så man var ju tvungen, haha (A) Så det blev några ramar till hallen där nere och lite annat fint. Men sjävklart så fanns inte hyllan vi skulle ha inne=/ så det får väl bli nån annan dag.

Men nu har jag äntligen packat klart allting och är redo att gå 4,5 mil i skogen, under regn de närmaste 3dagarna. Haha,, våran grupp är klockren! Vi kommer klara oss galant, lr vad säger ni. haha kanske inte.
Så nu hör ni inte från mig på några dagar men jag ska berätta allt när jag kommer hem!! så oroa er inte, hihi =)

Ha det toppen allihopa
// Erika


Kommentarer
Postat av: Jasmine

vadå klara galant xD

2007-05-11 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0