So far away, to far, to long...

Den låten är verkligen riktigt skön att lyssna på såhär på kvällen när man är rätt seg, Far away - Nickel Back. Den här dagen har varit rätt skön ändå, engelska provet som alla "oroade" sig för, var endå ganska lätt. Eller så har jag gjort helt fel... Men det hoppas vi inte på.
På so.n gick vi igenom lite inför Vandringen vi ska ha med båda 9.orna på Ae 6. Vi bestämde även vad varje grupp skulle köpa för mat, så nu har vi gjort en lista på massa saker vi ska köpa för 3 dagar ute i skogen. Idrotten gick snabbt och bestod endast av att man skulle göra ett "test" och se om man klarade HLR på dockan Anne. Fast våran docka var en han så ja döpte honom till....? jag minns inte om jag ska vara ärlig men har för mig det var Klas =)

Efter skolan åkte vi till McDonalds jag, Emma, Isabelle och Jessica vi tänkte införskaffa salt, peppar och socker billigt till vandringen, haha. Vi hade lite dåligt samvete så därför köpte vi även varsin glass också. Efter det lämnade vi Jessica och åkte vidare en snabbis till Västermalmsgallerian. Där vi sedan blev av med Emma också, hon lämnade oss för att åka hem till Maxime. Så tillslut var det bara jag och Isabelle som tog tunnelbanan tillbaka till vällingby.

När jag väl kom hem var det inte mycket till att vila för, Anette hämtade upp mig på direkten och vi åkte hem till de. Guu va länge sen det var jag träffade er killar! Ni är bara för härliga haha, även fast ni blir äldre är ni likadana som när ni var små. Älskar er pojkar!
Nu är jag så trött, ska lägga mig i min soffa och kolla på en film... Vi hörs imorron
Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0