Va bara tvungen

Min kvinnliga sida:
[X]
Köpt en hårfön?
Inte köpt en men ja äger än, räknas de...
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
Det är väll inte därför man sminkar sig?? Eller
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
Absolut, emmas personliga smakråd!
[x] Pratat känslor?
Det gör väll alla tjejer.
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
Man vill väll inte var omatchande?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
Aa tänka sig
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
Ja ibland vill man ju bara prata av sig.
[x] Funderat på namn åt mina barn?
Asbolut
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
Vem e hon?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
Underbart bra!!
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
Två och många många fler.
[X] Känt mig sugen på en kopp te?
Ibland så
[X] Känt glädje över att få blommor i present ?
Älskar att få blommor, man känner sig speciell.
[ ] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
Nja,, vette fan asså
[x] Blivit arg utan anledning?
Aa, ibland blir jag bara sååå irriterad
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
Japp,, (A)
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell?
Brytt mig kanske är fel sagt men, märkt och kommenterat de.
[x] Pratat skvaller?
Såå roligt!!
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
Aa Men det brukar märkas oftast.
[x] Kramat en kille?
Absolut!
[x] Dansat?
Ja men inte är det vackert.

19 av 21 Totalt

Min manliga sida:

[ ]
Ljugit om hur mycket jag har druckit?
Nej det har jag aldrig gjort.
[X] Ätit en blodig stek?
Ja klart de e ju nästan godast.
[x] Läst en biltidning?
Ja, läst å läst. Mer bläddrat.
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
Klart, man e väl händig.
[X] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
Bara gällande småsaker, men glömt bort har jag.
[ ] Skött grillen under en grillfest?
nej, inte va ja kan minnas.
[ ] Läst en bok av Jan Guillou?
Nej aldrig
[ ] Läst ett nummer av slitz?
Nej inte de heller
[ ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
Nej, det skulle ja inte säga.
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
Ulf Lundell, tror inte det.
[ ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
Nej, aldrig
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
Nej inte de heller.
[x] Diskuterat bröst?
Ja, men det gör väll tjejer med?
[ ] Gjort lumpen?
Nej, skulle nog inte gå så bra haha
[ ] Läst nick hornby?
Vem?
[ ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
Nej är inte så stark så brukar undvika sånt.
[ ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
Neej, fart är lite läskigt =O
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
Nej, de skulle ja inte säga haha.
[x] Lagat någonting på egen hand?
Ja,, många gånger, lite hemma fru är man väll, haha.
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
Naaj, fotboll inte riktigt min grej
[ ] Tävlat i att dricka öl?
Naaj, öl e äckligt.
Totalt: 6 av 21

Kommentarer
Postat av: emis

haha, jag var mer kvinnlig än dig :S
:D:D<33

2007-05-14 @ 22:30:50
URL: http://la-princesaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0