Bättre än ingenting

Började faktiskt på ett inlägg tidigare idag men efter att ha klantat till det försvann hela och då hade jag helt enkelt bara inte orken att börja om igen. Så jag gör ett nytt försök nu =)

För en gångs skull känns det som att jag har hyfsad koll på läxorna och att jag faktiskt har gjort det ja borde ha gjort hittills. Har gjort klart idrottsuppgiften som inte behövde va klar förens på fredag, jag har gått igenom svenska boken så jag fattar hyfsat vad den hadlar och jag har tagit hem mina företageskonomi böcker så att jag bara kan börja direkt imorron efter skolan.
Har till och med hunnit gymma en gång denna vecka redan, tvättat massa kläder, träffat Isabelle och fikat med henne några timmar (vilket var riktigt, riktigt skönt) och sedan bara tagit det lite lugnt också. Så jag är ganska nöjd med denna vecka och har bestämt mig för att från och med nu ska jag lägga ner mer tid på mina läxor och verkligen försöka göra de ordentligt så jag är nöjd med resultaten.

(sen får vi väl se hur det går, men ska försöka)

image188
Annars känns allt ganska precis som förut, lite små kaosat och inte riktigt rätt ut allting ännu men jag försöker och snart ska nog även det vara fixat hoppas jag. Känns bara lite som att folk tror att jag ska ha tid att träffa de hela tiden och jag har lite svårt att säga nej så får det inte riktigt att gå ihop. Allitd någon som blir i kläm och blir irriterad på mig.

Men nu ska jag ta mig till min säng och gå och lägga mig. Blev inte många timmars sömn inatt (närmare bestämt 5 tim) så jag känner att jag har förtjänat att sova lite nu.
Men ni får ha det så underbart allihopa så ska jag försöka skriva så snart som möjligt igen!

Erika <3

Kommentarer
Postat av: Jasmine

irrrri, saknar våra fikastunder,
kan vi inte försöka fika hela crew nångång i veckan?
elr nästa vecka?

2007-11-07 @ 01:25:56
Postat av: Erika

Saknar de jag med!! klart vi kan försöka göra det :D

2007-11-07 @ 15:58:25
Postat av: Emma

irri blogga oftare :/

2007-11-15 @ 17:22:24
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

Jag ska försöka jag lovar! Men det blir aldrig av bara...

2007-11-15 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0