Inne i mina egna tankar

"När du applicerar det dra det mot södra bronx... men de som bor i bronx då? Eller de som bor nedanför bronx hur ska de göra? Det måste helt enkelt vara så att Södra bronx ligger längst ner i USA och de som bor där får väl tänka sig att der gör mot bronx udde eller någonting."

Ungefär 0% av det jag just sa stämme geografiskt sett. Haha, men det är ungefär sådär det låter på morgonen när det är helt tyst i huset och jag står och sminkar mig. Alla eller många har väl säkert hört ryktet/faktan att när du applicerar flytande foundation ska du applicera det så att du "drar" "svampen"  eller vad du nu vill kalla det nedåt i ansiktet. Vet inte varför man nu ska göra detta, men det ska tydligen hänga ihop med att hyn inte ser så sminkad ut.

Tror aldrig jag tänker så mycket som jag gör när jag står och sminkar mig en morgon då alla andra i familjer sover. Det är den enda gången det är helt tyst i vårat hus och då man är för trött för att orka sätta igång varken tv eller radion. Så allt som finns kvar att göra då är att tänka. Sen kan jag inte anklaga mig själv för att det är de absolut viktigaste sakerna jag tänker på, haha. Eller att de är speciellt logiska, men mycket det tänker jag iaf....

Ha en bra da allihopa
Erika <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0