Lavendel lila = kväjningar!

Det känns så bra en dog som denna! När man fått en lagom mysig och skön start på dagen, med lite sovmorgon inräknat. Efter det åkte jag ner mot Spånga för att ha mitt första utvecklingssamtal i Spånga Gymnasium. Det precis som alla andra utvecklningssamtal man haft genom åren gick bra, men jag som många andra är inget speciellt "fan" av utvecklingssamtal. Nej Usch, usch de skulle jag verkligen klara mig utan, men bra till något är de säkert. Nog om det, ett tag senare mötte jag Isabelle och Jasmine i spånga, hann till och med stöta ihop med Robert två gånger innan vi kom iväg till Odenplan. Där blev det en snabb lunch på Burger King och sedan ett besök hos naprapaten, vilket inte var helt fel.  Men man blir lite lagom seg efter varje besök hos naprapaten så jag kännde mig inte riktigt på topp när vi började titta runt lite i affärer och sedan begav oss till Drottninggatan för att ta en fika.

Hittade ett mysigt fik där vi satt en stund innan vi tog t-banan tillbaka mot Vällingby, mamma mötte upp mig vid busshållsplatsen och tillsammans åkte vi till Outlet i Barkarby för att köpa ett par nya jeans till mig. Eftersom att jag hade kännt mig lite hängig hela eftermiddagen med huvudvärk och illamående så bestämde jag mig för att stanna hemma från träningen och plugga lite engelska istället.

Nu känner jag mig välförberädd till provet (en skön känsla) och ska därför ta hand om mig själv lite tänkte jag, samtidigt som jag, precis som alla andra, tittar på Sverige - Lettland på tv.

Men allt som allt har det varit en riktigt skön dag idag, har fått mycket gjort!

Ha en bra kväll och dag allihopa
Erika <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0