Long time ago

Nu var det verkligen länge sedan!
Fråga mig inte varför, men det har bara inte blivit av. Inte suttit ensam en längre tid framför datorn på ett tag nu, alltid har det varit med någon. Så nu ska jag passa på, nu när jag är helt själv och verkligen orkar. Snart har hela lovet gått och det är tillbaka till skolan igen, men än är det några dagar kvar!

Det har säkert hänt massor men jag orkar verkligen inte gå in på detaljer och det är inget som ni faktiskt behöver veta =P
image184

Jag har funderat lite på om jag kanske borde plugga nu på lovet men det känns inte riktigt lockande eller nödvändigt. Så fortsätter nog slutet av lovet som jag gjort hittills, läser klart min bok sen är det bra. På lördag blir det kväll med flickorna, tyvärr åker Emma bort så det får bli vi andra tre bara. Men det ska nog gå bra ändå! Istället får jag tillbringa kvällen med henne och "Music and Lyrics" som jag snart ska åka iväg och hämta av Alders som varit så snäll och brännt den till mig.

Gu! vad jag är lätt irritera nu för tiden har jag märkt. Det går inte en dag utan att jag blir riktigt irriterad minst 1 gång, vet inte riktigt varför det har blivit så. Jag är van att få det jag vill (tolka det inte fel), sen när det inte blir riktigt som jag tänkt mig då är det inge bra. Då är det inte kul längre! Eller så är det bara en period, det går nog över =) Hoppas jag, haha.

Men nu måste jag börja göra iordning maten så det bara är för mamma att göra det sista när hon kommer sen.
Ha det så underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0