Missförstå mig rätt

Jag har just spenderat lite mer än en timme med att titta på sex and the city, inte helt fel. Men en söndag morgon är inte riktigt att vakna 10.00 det man vill göra. Men i alla fall så lyckades jag ta mig ut i köket nu vid halv 12 tiden för att göra frukost och då kom jag på mig själv att tänka i blogginlägg. Låt mig förklara lite, om jag tillexempel står och tänker på någonting vi tar ett exempel kanske tv-serier. Vi säger att jag står och tänker på någonting de sagt eller så, så kommer helt plötsligt en tanke upp "det är skulle vara en perfekt rubrik till dagens inlägg, och då måste ju inlägget handla om den där tv-serien där de sa det.....". Lite liknande sådär är det. Hoppas ni förstår.

Idag bytte jag ut tv-serie mot familjer. Alla har nog någongång suckat över sina föräldrar, för att de lägger sig i för mycket, att man inte för göra som man vill eller att man måste stanna hemma och äta middag istället för att gå ut och göra det med sina vänner. Jag kan säga att jag är precis likadan, men undra egentligen hur många som skulle göra vad som helst för att ha det förhållandet till sina föräldrar. Att de har föräldrar som verkligen bryr sig om en och tar hand om en. Det är nog många gånger (allt för många gånger) man inte tänker på det. Jag är glad att jag har en pappa som kramar mig när jag kommer ut i köket på morgonen och verkligen försöker få mig att skratta, (det är ju inte hans fel att skämten inte direkt är roliga, hahaha). Och jag är glad att jag har en mamma som hela tiden frågar hur det är och inte tål att se mig ledsen, som gör nästan allt för att jag ska vara glad. 

Tyvärr tror jag att jag har fått tillvana att inte riktigt visa de min uppskattning på det de gör. Men jag ska verkligen försöka att börja göra det med för det tror jag att de skulle uppskatta...

Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: padde <3

jag hde också kramat dej varje morgon i köket :)

2007-11-22 @ 19:12:54
Postat av: Erika

haha, va snällt. det ska jag komma ihåg:)

2007-11-26 @ 16:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0