Next to friday

Som sagt, imorgon är det fredag igen. Vilket betyder helg (för alla er som inte riktigt är sådär high på veckodagarna och dess ordning) haha.  Nej men tänkte få iväg ett blogginlägg innan jag drar mig tillbaka till pluggandets värld och sjunker mig ner i fakta om narkotika, alkohol och prostitiotion. Snart är ännu en vecka med två prov över och bara nästa vecka återstår sen är nog de flesta proven över för ett tag i alla fall. Har haft två prov varje vecka sedan veckan innan höstlovet. Känns som att jag skulle tycka det skulle vara lite skönt att slippa ifrån det nu.

Händer det något spännande för eran del i helgen då?
Själv har jag inte så mycket planer, lär nog bli en lugn helg då jag har match både lördagen och söndagen. Klockan 14.00 i tibblehallen i täby för er som inte har så mycket för er, haha. Tror jag satsar på en filmhelg nu, ska hitta nån att hyra ett par filmer med och sedan bara ta det lugnt och titta på de eller kanske till och med bio om det finns någon rolig att gå med. Frivillig? ; )

Annars är det nog ganska lugnt, måste spara ihop lite pengar till Londonresan med mamma den 14-16 December. Det ska inte bli helt fel kan jag säga er, utan ser fram emot det jätte mkt faktiskt, ni som varit snälla kanske till och med kan se fram emot någon present om ni ber riktigt snällt.

Juste som avslutning har jag faktiskt en liten bild...
image196
Titta, eftersom ni klagade så på att jag aldrig hade haft en chokladkalender införskaddade jag mig en för 10 kr i spånga! Så nu jävlar ska det bli det första året med chokladkalender!
Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

prostitiotion?? Är det rättstavning du har? ;)xD (Skojar) :) Prostitution är lite knepigt ^^

2007-11-23 @ 16:24:41
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

de e lugnt, jag e inte känd för att stava bra så:p

2007-11-23 @ 19:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0