Schnöö

Så var helgen här igen då, inte helt fel tycker många och jag håller med de helt och hållet. Har fullt upp denna helg precis som många andra och jag ser fram emot det, skönt att veta ungefär vad man ska göra. Speciellt om det är något roligt som det i mitt fall är, haha.

Men nog om helgen och istället till dagen, alltså denna dag. Idag var en sån där skön dag i skolan tre lektioner och slutade vid 11.30. Åkte hem till Linn ett tag efter skolan och tog det lugnt innan vi tog oss vidare till gymmet i Vällingby. Eftersom det var fredag och vi hade gått om tid bestämde vi oss för att köra lite extra länge, så det kändes riktigt bra när vi gick därifrån. Och till våran glädje snöade det när vi kom ut! Men kan tänka mig att ungefär allt är borta nu.

Vid 7 tiden kom Emma och Isabelle förbi, bio var tänkte men ändrade planer och det slutade med att vi hade tagit oss till spånga för att hyra filmer. "Stomp the yard" och "Bug" blev de vi fick med oss hem och måste säga att den förstnämnda var helt ärligt en av de bästa filmer jag sätt. Mycket bättre än"You got served" (ursäkta stavningen om den är helt fel, haha). Under andra filmen hade dagen tagigt ut sin rätt och jag somnade på golvet haha. Men skönt var det och jag känner nu att jag borde gå och lägga mig om jag ska orka upp imorron. 

Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0