Se det från den ljusa sidan.

Jag har undvikit att skriva inlägg från den har datorn de senaste dagarna, vet egentligen inte riktigt varför men. Det känns inte som samma sak, men nu gav jag vika och skrev istället. De senaste tre dagarna har jag spenderat i soffan och sängen framför "Friends" och "sex and the city" boxarna. Jag kan inte riktigt erkänna att jag är speciellt förtjust i att ligga hemma sjuk men alla blir väl sjuka någon gång.  Tyvärr känns det som man är inne i sin egen lilla värld, man hänger inte alls med vad som händer "i världen utanför". 

Men jag måste erkänna att det är inte helt fel att vakna vid elva tiden, gå upp ta en dusch äta frukost sedan tända massa ljus och lägga sig i sängen igen och kolla på Sex and the city hela dan. Nu är klockan tre och jag har kollat sedan halv 12 idag. Men snart är det dags att ta sig upp, sätta på sig mjukisar och åka iväg med Emma och coacha småflickorna. Så får vi se hur det går idag.

Nu ska jag ta mig tillbaka till sex and the city. Hinner med några avsnitt till.
Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0