Summer lovin

Det går inge bra för mig när jag ska blogga! Har redan lyckats få ett helt blogginlägg att försvinna så jag tänkte ta och göra ett sista försök innan jag ger upp för dagen... så får väl se hur det går.

Det har varit en konstig dag idag hittills, skolan har varit skön men de två lektioner vi haft har ändå varit tråkiga. Men dagen flöt på och jag och Linn tog oss till gymmet i vällingby direkt efter skolan. Där var allt "frid och fröjd", sedan kom Lukas, Pontus och Persson förbi.
Självklart ska det allitd hända något, och så även denna gång. Idag var det Pontus tur och det slutade med att vi satt i väntrummet på vårdcentralen och väntade på att hans jack i anisktet skulle plåstras ihop igen. Men det slutade i alla fall bra tillslut =). Det är som en saga, börjar lite lamt... under dagensgång trappas dramat upp och sedan händer det något. Men det slutar alltid lyckligt. Ungefär så har min dag varit för att sammanfatta det hela.

(en ganska bra beskrivning faktiskt! Lite nöjd, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0