The only form of love i could get from him...

Kom precis hem, har coachat småflickorna. Så nu var det dags att ta tag i det hela och börja blogga lite mer ordentligt igen! När allt fler personer börjar klaga på att det blir för sällan då är det dags att göra något åt det. Så nu ger jag er ett halv hjärtat löfte att försöka blogga åtminstonde tre gånger i veckan.

Nu är det bara imorgon kvar sedan är det helg igen, eller lättare sagt skulle man kunna räkna även imorgon som helg. Eftersom vi bara har matte på morgonen och sedan tre timmars hålltimme tills datorkunskapslektionen börjar. Efter det är det helg! Och jag ska nog bara ta det lugnt har jag tänkt. Träffa lite kompisar, kolla på filmer och lite sådär. Kanske även har någon match om jag har tur =)
 Appropå match så hade vi faktiskt match i Damer div 4 i söndags. Vilket var väldigt kul faktiskt, även om vi förlorade (ska inte säga med hur mycket) så var det väldigt roligt. Måste säga att man känner sig väldigt liten när man spelar mot de som är åtminstonde 19-20+ haha.

Men nog pratat om basket... något annat ni vill höra om?

Om inga förslag önskas så slutar jag väl där, annars får ni säga till haha, ha det underbart allihopa!
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Emma

om ni har match i helgen vill ja gärna veta var och när hihi :)

2007-11-15 @ 20:20:28
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

Det vet jag inte, vet inte ens om jag f ick något svar på om det var match elelr inte. haha

2007-11-16 @ 06:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0