Allting är sig likt, men ändå så annorlunda

image178
Jag kom precis hem från matchen... som vi vann! Men konstigt nog är jag inte ett dugg glad. Det är en ganska konstig känsla att vinna en matchen inte känna sig speciellt glad. Känns ungefär som att jag har glömt bort allt, hur man skjuter, dribblar... gör mål?! Om vi jämför poäng tillexmpel, när jag var som "bäst" gjorde jag 22 poäng på en match (detta är mitt rekord). Nu idag gjorde jag 2 poäng :S Jag vet inte men det känns bara så konstigt. Så därför bestämde jag mig i bilen på vägen hem (samtidigt som vi satt och sjöng med i låtarna på lugna favoriter) att från och med IMORGON MÅNDAG 15/10 ska jag vara nyttig och jag ska även börja utnyttja de gånger jag har kvar på mitt gymkort.

Men det finns en sak och inte kan ändras, och det är att man verkligen inte behöver tänka på någonting när man spelar. Man glömmer allt som inte har med det att göra och "lever bara i nuet". Läxor, problem ja allt jobbigt bara försvinner och det är en väldigt väldigt skön känsla faktiskt.

Men nu väntar duschen för min del och sedan ska jag bädda rent min säng och bara ligga där hela kvällen.
Ha det underbart allihop vi hörs imorron
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

Irri- det handlar inte om att bara vara nyttig! Håll med om att det är mycket lättare att hålla på med en sport om man inte tagit en sån stor paus? Det är du själv som gör det svårt för dig genom att inte fortsätta hålla igång det du byggt upp under hösten/vintern/våren förra året ^^ (Men visst,du kan bli biff nu med ;P En sak till-så länge du tränar kan du strunta i allt vad nyttigt heter! Grattis till vinsten,btw :)

2007-10-14 @ 20:29:20
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

De e inte bara därför ja ska va nyttig, haha. Jag äter alldeles för mkt onyttigt å tränar bara en gång i veckan så... nu är det slut med det.

2007-10-15 @ 10:35:47
Postat av: Emma

KUL att ni vann! :D vilka var de emot?

2007-10-15 @ 17:18:29
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

joda:)
ehm Skuru var det nog om jag inte minns fel

2007-10-15 @ 17:22:16
Postat av: Frida

I'll make you become the star you once were.. =)

2007-10-24 @ 23:02:43
Postat av: Erika

haha tackar tackar :D

2007-10-31 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0