Bästis på kö

Nu känner man verkligen ute att det är höst! Även om det är fint väder och till och med lite sol, så är det fortfarande kallt. Men det är ändå lite mysigt tycker jag, man kan gå omkring i stora tröjor och koftor. Imorrse tvingade jag upp mig själv vid halv åtta tiden, och det var ingen höjdare. Kännde bara för att krypa ner under mitt varma täcke igen och sova några timmar till. Men så skulle det inte bli utan det vara bara att gå upp och åka iväg på "coach cliniqe" i Vällingbyhallen. Okej, jag erkänner det kändes som evigheter när vi satt där men man lärde sig nog även en hel del. Är mycket av de saker han sa som jag faktiskt ska tänka på nu när jag spelar själv, så det är mycket positivt! Vi fick även våra coach-tröjor. Jag har ännu inte sett min eftersom Emma hämtade upp den medan jag var inne i stan med mamma och shoppade.

Nu har jag äntligen lyckats köpa mina stövlar! Blev inte de jag hade tänkt från början men de här va fina de med, och väldigt sköna. Tyckte lixom att det var bäst att passa på och köpa de när det äntligen fanns ett par i min storlek. Så jag slog till, endast 440kr på dinsko. Hittade även en kofta och lite tröjor, blir sköna nu på hösten med tights eller leggings under =).

Nu måste jag gå och röja lite på mitt rum innan Ville kommer, (så att mamma får som hon vill, haha). Hon är alltid sådär, så fort någon ska komma hit måste det städas och plockas undan, suck säger jag bara. Sedan imorgon ska jag kanske träffa Tom i stan. Det var verkligen länge sedan nu, saknar han faktiskt. "Bästis, på kö lixom".
Bara för det får han äran att vara med på bild...
image174

Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0