Cecilia Lind.. lalala

Ni skulle ha sett oss igår på träningen, fem stycken 16 åriga tjejer springa omkring på en basketplan iförda shorts, basketskor, tjocka tröjor och halsdukar. Det måste verkligen ha varit en syn haha. Tro det eller ej men det finns faktiskt en väldigt bra anledning till detta, hallarna vid Brommaplan är så fruktansvärt kalla. Jag kom dit kanske 45 min - 1 tim innan träningen skulle börja (eftersom jag åkte direkt från stan), satte mig på hallgolvet och började läsa min engelska bok. Men efter bara fem mintuer var jag helt genomfrusen, trotts att jag hade jacka och halsduk på mig! Fast nu får det nog vara slutpratat om det tror jag... haha.

Men om vi spinner vidare på kyla/kallt/frysa ja allt det där, så kommer vi faktiskt in lite på idag, idag på morgonen om man ska vara specifik. När jag skulle gå öppnade jag först dörren och skulle känna lite hur kallt det var. Och jag måste nog erkänna att det känndes väldigt fel att kolla på termometern i början av Oktober och se att det var -2 grader ute. Så det fick bli den varma/stora halsduken, jacka och stövlar idag. Nu till helgen måste jag verkligen ta mig iväg och köpa en vinterjacka, börjar bli lite väl kallt för min skinnjacka nu =/

Men nu är jag trött och hoppas på att middagen ska vara klar snart så jag får lägga mig i sängen sen och kolla klart på "The Last Kiss" som jag började kolla på tidigare idag innan jag gick iväg och coachade.

image177

Ha det underbart allihopa
Vi hörs imorron, då kanske det snöar lite mer. För det snöade faktiskt lite idag när jag var påväg hem!!
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0