En tidig morgon med lite tid över...

Har du pojkvän/flickvän? Nej inte de senaste dagarna
Är du kär? Inte för tillfället
Hur tidigt stiger du upp? 6 om jag börjar 8 =/
Vem/vilka vet mest om dig? Emma, även fast hon kanske inte vet allt.
Gillar du att slåss? Naj, det skulle jag inte påstå.
Vad ska du göra ikväll? Coacha, kanske träffa Pontus och soooooooova
Har du utländska föräldrar? Naj, det är de inte.
Var har du ont? Nacken, sen en månad tillbaka kanske.
Är du bra på att måla? Skulle jag inte påstå
Vem kramade du senast? Linn tror jag
Vad längtar du till? Fredag kväll, (äntligen helg).
Vad heter dina husdjur? Han heter Lukas =)
Har du körkort? Nej, inte ännu på nått år.
Favoritgodis? Syrlingar
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska helt klart, har alltid varit.
Sparare eller slösare? Slösare... älskar att shoppa.
Har du några homosexuella vänner? Inte vad jag vet om.
Bio eller promenad? Bio måste det nog bli.
Är du kittlig? Nått så grymt.
Rädd för insekter? Nej inte rädd inte.
Anser du att du är stark? Beror på vem man jämför med, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0