I could trade my soul for a Subway cookie

Helt seriöst har nog Subway de godaste kakorna! Vi fick tipset av våran coach Frida förra onsdagen så nu när jag och Emma äntligen befann oss i Vällingby tillsammans passade vi på. Och det gjorde vi så rätt i. För de är verkligen riktigt riktigt riktigt goda.
image175

Men åter till verkligeheten... drömma kan jag göra senare, haha.
Fick äntligen träffa Emma idag, det va faktiskt ganska länge sen nu. Blir ju som sagt inte alls varje dag längre som det var förr. Så eftersom att båda slutade vid ett tiden tog vi oss in till Vällingby för lite shopping, självklart hittade jag inte det jag skulle ha. Vilket var nån lite större t-shirt. Men köpte lite annat fint istället. Som jag är mycket nöjd med. Självklart fanns de inga bilder på de på internet så fick ta min egen bild istället. Fick även med min coachtröja som Emma var så snäll och hämtade upp.image176
Imorgon blir det bio med klassen efter skolan och sedan träning. Efter det ska jag bara hem och sova jätte gott! Men vi hörs kanske imorgon.
Ha det så underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Little darling

så sugen jag blir på kakor nu :P

2007-10-09 @ 17:10:43
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: Erika

hahahaha, visst blir man :)
du borde köpa dig en

2007-10-09 @ 22:16:15
Postat av: Oscar

man kan blir fet av kakor ;) Står det coach å sånna saker på era tröjor :P Men asså är det ett blackeberg-lag? De hette väl kälvesta lr nåt sånt xD :S

2007-10-10 @ 10:45:24
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

haha ja men de e jag redan så det är lugnt;)
Nej tror inte det står, faktiskt inte kollat ordentligt ännu hahaha.. Ehm ja det är ett blackeberg lag, men de heter F99 kälvesta.

2007-10-10 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0