muuuumms

image173

I måndags var jag ju och klippte och färgade håret, okej man kanske inte ser så mkt på denna bild men det är faktiskt lite ljusare och tyvärr kortare. Men man vänjer sig nog eller hur =)

Idag är det ju trotts allt den offisiella "Kanelbullens dag". Den ända dagen då man kan äta bullar (plura, haha) utan att få dåligt samvete och känna sig onyttig. Så idag ska jag passa på, ska få med mig Emma till björnboda innan vi åker går och coachar småflickorna.

Nu är det bara fredag kvar och sedan är det helg igen! Inte helt fel eller? I alla fall man borde inte klaga.
Där emot vet jag inte om jag har några jätteplaner för helgen, Lördag betyder en månad för min del. Ja ni kan ju försöka lista ut varför själva. Annars får vi väl se vad som händer, om det finns några frivilliga som känner för att slösa lite tid och träffa mig.
Nu tror jag faktistk att jag ska vara duktig och sätta mig och skriva lite på den personliga reflektionen till projektet, så har man det klart till nästa vecka också.

Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

söt :) ;)

2007-10-05 @ 13:59:55
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Emma

kanelbullens dag= min dag höhö :D inget grattis
fick jag inte av dig ;o ditt hår blev säkert jätte bra btw, det brukar alltid bli de :) PUSS

2007-10-05 @ 18:24:22
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

haha tack Oscar:)
Ojj förlåt glömde helt bort det:O:O GRATTIS i efterskott:)
haha tack så mkt, lite kort bara men;/

2007-10-05 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0