sweet sweet ...... how do you do?

Det har inte blivit något inlägg på hela helgen faktiskt, i och för sig har jag knappt suttit något vid datorn men mycket kul har jag hunnit med i alla fall. Så nu är det måndag igen. Som jag inte hade någon aning om alls när jag blev väckt imorrse.
P- när ska du gå upp idag?
Jag- ehm.... .... .... vet inte. ... ... ... vilken dag är det?
P- måndag
Jag- aha... e  det inte lördag?
P- Nej
Jag- okej... ehm... kl 9.
P- okej, då är det nu i så fall....
Jag var verkligen helt säker på att det var lördag när jag vaknade, så jag blev inte lite förvirrad när han frågade vilken tid jag skulle gå upp. Som tur är, blev jag inte så jätte besviken som man kan bli ibland när man vaknar och det inte alls är den dagen man tror att det är. För nu är det bara 1 vecka knappt kvar tills höstlovet!

Men nu har jag tre dagar med ganska mycket plugg famför mig, idag måste jag bli klar med svenska arbetet, suck. För annars hinner jag inte plugga någon italienska imorron, som vi har prov på, på onsdag. Sen på onsdag är det bara att läsa nått häfte/papper i engelska som skulle vara klart på torsdag. Sen är jag helt färdig! Så det blir nog inte så farligt när jag väl tänker efter.

Så nu ska jag passa på att skriva lite på svenska arbetet innan jag går till skolan. Hörs förmodligen ikväll.
Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Emma

alltid mycket arbete innan höstlovet.. försöker tänka på de hela tiden för det är de enda som håller mig uppe haha :D

2007-10-22 @ 19:57:37
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

haha,, aa men insåg just att det nog inte var så farligt endå så jag är rätt nöjd:D

2007-10-22 @ 23:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0