Udda & unika

Måste säga att det känns ganska bra att vara ledig på en måndag, när alla andra går i skolan (skadeglädje, haha). Att vakna sådär vid tio-tiden och bara kunna ta det lugnt, innan man ska in till stan för att färga och klippa sig lite. Inga stora förändringar är påtänkta, som tur är får jag sällskap av Linn och efteråt kanske vi även ska träffa lite annat trevligt folk. Ja och sen är nog dagen ganska så slut faktiskt, bara att gå hem och lägga sig så man orkar upp till tisdagen i skolan sen.

Igår då, ja då var det Expo på Spånga Gymnasium och för våran del var det kallat "affär för en dag" då vi fick chansen att verkligen känna på hur det känns att försöka sälja grejer och gå i vinst (som de flesta förhoppningsvis gjorde). Jag smet där ifrån lite tidigare och åkte iväg till Tumba för att spela match istället, vilket var så underbart roligt. Det hade blivit något fel så både vi och flickor 92 var där klara att spela för Damer div 4 "KFUM Grimsta". Men det gick bra och vi bestämmde att vi skulle spela tillsammans, tyvärr vann i vi inte matchen men sista perioden vann vi utan problem. Var verkligen länge sen man spelade och det märktes, men så kul det var! Kan inte riktigt släppa det.
image171
(fråga inte om bilden, haha. Vi är inte riktigt som alla andra!)

Nej nu måste jag gå och göra mig klar så att jag hinner med bussen.
Ha det underbart vi hörs senare
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hah konstigt att ni fick spela med 92-orna.. tråkigt att ni inte vann heller :/

2007-10-01 @ 19:36:11
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

inte speciellt konstigt hahaha:P
joo lite tråkigt men gjorde inte så mkt var sjukt kul ändå:)

2007-10-01 @ 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0