You and me song - The wannadies

Mina nya favorit! Har hört den många gånger förr men aldrig riktigt vetat vilka det var eller vad den heter. Men nu har jag äntligen fått tag i den.

Måste ju nästan berätta om igår, precis som varje torsdag var vi och coachade. Men vet ni vad som hände denna gång? Jo, det kom ännu flera!  =) Så igår var vi fem stycken och jag tror till och med att jag har lärt mig allas namn, det är: Cecilia, Maja, Vilma, Ammika och Julia. Ser ni, haha titta vad jag kan. Så det var faktiskt riktigt roligt att coacha denna gång, hittade även mina nike shorts, som jag letat efter i flera veckor!

Men nu är det äntligen fredag! Vi började 08.30 idag och slutade si sådär vid 10.00. Så det var riktigt skönt. Har legat i min säng och kollat på film sedan dess så snart blir det lunch. Sen kanske jag ska träffa Marcus och Andreas och spela "guitar hero", haha. Men vi får se hur det blir med det. Vid fem tiden ska jag i allafall vara inne i stan och kolla på en vinter jacka. Känner väldigt behov av det just nu, var riktigt kallt imorrse när jag skulle till skolan.
Ikväll då? Någon som har några planer?
Vet inte riktigt vilka jag ska umgås med men några hittar jag nog, har lite förslag att välja på haha. Får se om jag kanske möter upp med Pontus =).
image182

Haha, nej nu blir det en till film och lite lunch sen får vi se vart jag tar vägen. Alltid välkommna att höra av er om ni har det tråkigt.
Ha det underbart alihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0