8 September 2007

Idag har jag verkligen kännt mig frusen hela dagen. Lånade mammas polo-tröja och myste i, och ja det blev lite varmare i alla fall. Eftersom mamma åkte iväg med "tjejerna" (tanterna), hihi. För att ta del av hennes födelsedags present, (som var en dag på spa i södertjäle och sedan godmiddag på kvällen). Så bestämmde sig pappa och jag för att ta oss till farmor i Bålsta och hälsa på. Som alltid var det riktigt mysigt och det visade sig att stora delar av släkten var där.

Självklart blev det mycket fika, vad annars haha. Och jag var mer än mätt när jag gick därifrån, men det är ju trotts allt farmor så man måste ju smaka av allt som finns. Man vill ju inte verka oförskämd och lämna något! Måste leva upp till det goda rykte man har, haha.

Pappa började fixa på sin gitarr direkt när vi kom dit, är man förvånad? Nej inte direkt måste jag erkänna. Men jag håller mer honom, den blir verkligen riktigt snygg nu när han har lagt ner några extra minuter/timmar på den.
Vid åtta tiden kom emma hit =) vi tittade på första halvleken i Sverige - Danmark, sedan tröttnade vi och hamnde framför datorn, men fick reda på att det tillslut blev 0-0. Så tur att man inte tittade klart kanske.
Som ni märker är jag inte speciellt fotbollsintresserad, men matcher som denna har jag hört att det nästan är krav att se på. Så lika bra man följer mängden, haha.
Men bara för att pappa är så duktig ska han få en stor bild nu för att lixom runda av dagens inlägg.
image150

Ha det underbart allihopa
Erika <3


Kommentarer
Postat av: isabelle

naaw va söt granniie du har irri :D

2007-09-08 @ 23:57:26
URL: http://isisabelles.blogg.se
Postat av: Erika

aaa hon e gulligaste:D

2007-09-09 @ 14:31:34
Postat av: Emma

japp det är ett måste att kolla på sverige matcherna hihi (;

2007-09-09 @ 19:34:51
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0