9 September... det var igår

Det här har nog varit den segast dagen i mitt liv, eller okej sådär ska jag inte säga för det får det att låta som att den har gått segt och det har den inte. Vi säger såhär istället: Idag har jag varit så fruktansvärt seg hela dagen. Jag vaknade vid kanske halv tolv tiden och började direkt att titta på tv, det var Idol, alla veckans avsnitt på rad. Så jag behöver nog inte nämna att jag blev fast där ganska länge. Efter det började Finnkampen vilket betydde några extra timmar till framför tv.n.
Hmm det här blir ett riktigt tråkigt inlägg men, det får ni leva med... haha.
Bestämmdes att jag skulle träffa Ville vid åtta tiden för att tillbringa några timmar tillsammans, så, så sant som det var sagt befann jag mig i Karlberg hela kvällen. Kom hem nu för kanske 15 minuter sen och är, bokstavligt talat helt slut. Ska kolla lite på Mord i sinnet med mamma nu innan jag går och lägger mig.

(Imorgon lovar jag nästan att försöka göra ett lite roligare inlägg).
Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0