Airika

Denna dag måste jag säga har varit ganska skön. Alla ettor och tvåor på Spånga Gymnasium hade idrottsdag tillsammans, trodde att från början skulle det vara lite "små-roligt" mest på skojj. Men det visade sig bli något helt annat! Redan första "matchen" som var CTF var det nära att bli bråk, det var ganska tydligt att E2A inte uppskattade att vi i E1A kom dit och var, ja vad ska man säga rätt så kaxiga och körde lite med våra egna regler. Matchen slutade oavgjort och vi fortsatte med brännboll, "svansleken", nån frisebee (ursäkta stavningen) -lek, fotboll (som vanns över tvåorna med 5-2), och sist men inte minst dragkamp.
Morgonen var verkligen riktigt kall så det var ingen höjdare att vara ute på lunda ängarna och spela, men på lunchen drog sig jag, Carro och Linn hem till oss och åt lunch för att sedan en halvtimme senare återvända till alla andra, något mer uppvärmda haha.

När jag väl var hemma efter skolan igen var klockan bara två och jag bestämde mig för att åka in till vällingby och titta runt lite. Väl där träffade jag Jasmine som var med några kompisar och på bussen hem även Aysegul. Så det var ett riktigt lyckat besök =).

Nu är klockan elva och jag ska upp tidigt imorgon, måste även hinna äta middag och duscha innan jag går och lägger mig. Så det blir snabba ryck och jag ursäktar för ett lite halvtaskigt skrivet inlägg.
Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0