Baby Baby, why can't we just say forever...(8)

Så nu måste jag skriva fort och snabbt klockan är redan elva och jag sitter i sängen med den bärbara. Så vi får hoppas att det fungerar att publicera inlägget, annars? Ja då blir det ett inlägg mindre för er att läsa, Jippie?! haha.

Har verkligen varit en härlig dag idag, fick bra resultat på företagsekonomi provet vi hade förra veckan, 23/26 poäng. Inte illa va? =) Man måste ju få skryta lite.
Sedan slutade vi vid tolv tiden så jag och Linn tog oss ner till hyrbutiken i spånga och hon hyrde några filmer. Sedan väntade några timmars film tittande hemma hos Linn innan det bar av för coachning för min del. Första träningen med f99 idag, och ja det var en upplevelse. Laget har inte hunnit "bildas" ännu så endast två tjejer dök upp på träningen. Men ja det är i alla fall en början.
Bestämmde sedan med Pontus att vi skulle kolla på en film tillsammans, man måste ju passa på när man inte har några läxor! Det blev "28 veckor senare" som tydligen skulle vara riktigt läskig, men jag kan inte riktigt hålla med om det. Tyckte inte den var så farlig men men, alla är ju olika.

Nej nu måste jag sova! Ska trotts allt upp strax före halv sju imorron så. Sov Gott allihopa och ha det underbart
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0