Barnvakt #1

Nu börjar jag äntligen vakna lite! Gick upp redan halv åtta imorrse men har aldrig riktigt kommit igång förens nu. Kvart i nio var jag och Emma i vällingby hallen för att gå på tränarutblidningen, var inte direkt sådär jätte kul men antar att det var ganska bra att ha gått den innan vi kör igång med f99.orna nu på torsdag.

Så nu har jag hunnit duscha och äta lunch medans jag sitter barnvakt åt kusinerna, torktummlar mina jeans och väntar på att Ville ska komma hem från gymmet. Det verkar som att det blir en ganska lugn dag idag vilket passar mig alldeles perfekt, är ganska så trött faktiskt. Skulle inte sitta helt fel med en film just nu faktiskt men antar att den planen får vänta några timmar.

Nu de e "fight" i mitt rum så måste nog gå och ta tag i det hela. Hitta på något kul att göra med de ett tag, haha får väl se vad det blir.
Vi hörs senare ha det underbart
Erika <3
image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0