Cause I am Solid, Solid as a rock

Vilken måndag, haha. Knappt att man vill kalla det en skoldag. Började 11.10 med idrott, den lektionen tog slut efter 40 minuter då vi hade "sprungit" 3,2 km totalt. En håltimme/lunch på tre timmar som spenderades hemma hoss Linn, med Carro, Linn och Josefine och sedan ett möte med lärarna för den estetiska verksamheten. Sen åkte jag och Robin hem till mig och skulle plugga italienska... hur mycket pluggande tror ni blev av? Ja! Ni gissade rätt. Inte mycket alls, vi satt bara och pratade istället, haha. Plötsligt kom jag på att jag visst skulle vara hemma hos kusinerna vid halv sex tiden, så jag fick brottom till bussen och hann precis.
"Barnvaktade" mina kusiner i tre timmar och hade det riktigt mysigt. Säger bara, Ville du har fått konkurens. hahaha.
image152
Nu får ni ha det så underbart allihopa
Så hörs vi imorron
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0