Crew <3

Vet ni vad?!
Idag har jag träffat mina flickor, det var verkligen riktigt länge sedan vi gjorde något nu. I Sommras på sommarlovet tillbringade vi nästan varje dag tillsammans. Då menar jag verkligen NÄSTAN varje dag. Men nu när skola har börjat och alla går i olika klasser och skolor är det lite svårare. Det är alltid någon som inte kan, tyvärr. Men idag lyckades vi! Vi hade tid allihopa, och det var så mysigt. Saknar verkligen det.
   

Vet ni vad jag mer gjort idag? :)
Jag var i outlet och shoppade, det var ett tag sen jag och mamma åkte iväg tillsammans. Så det var på tiden, det är alltid mysigt. En tjejdag lixom (sen är det ju inte helt fel om man hittar nånting heller).
image169
Köpte det där bland annat sen två tröjor till. Så nu behöver jag inte köpa nya jeans igen på länge, YEESS! Tycker verkligen det är riktigt svårt att hitta några som sitter bra. Men men nu slipper jag det problemet en tid framöver.

Nu måste jag springa iväg och leta reda på mina matchställ tills imorron, första matchen! Önska oss/mig lycka till, det kan nog behövas!

Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Beppo

vad trevligt, dina tjejar verkar underbara!

2007-09-30 @ 00:03:37
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

De är underbara:)

2007-09-30 @ 00:07:42
Postat av: Emma

ååh match! mot vilka och lycka till, NI SKA VINNA! :D

2007-09-30 @ 00:15:46
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

Vi spelade mot Tumbas damlag div 4;)
mer får du höra ikväll:P

2007-09-30 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0