En vanlig fredag helt enkelt?

Ja, så var det helg igen. Det har ju inte gått lite fort!? Men jag klagar inte hellre det, än att veckorna känns år långa. Idag började vi klockan åtta med matte, en lunch och sedan världens segaste genomgång i samhällskunskap. Men även den lektionen gick och sedan var det dags för våran två timmars lunch. Så jag, Carro, Robert, Robin och Emma tog oss ner till hyraffären(??) och köpte godis innan vi hamnade utanför spånga punkten där vi satt och snackade resten av rasten, haha. Efter skolan åkte jag och Carro hem till Linn, för det var ju trotts allt fredag. Vi bakade världens hårdaste knäck, lyssnade på gammla låtar och spelade monopol. Haha men det var faktiskt riktigt roligt.

Nu har jag precis spenderat några timmar med Ville, så nu känns det som jag har hunnit med det mesta. Mamma har även kommit hem från Ryssland och allt är som det ska igen. Imorgon blir det fika och umgås med tjejerna och sedan får vi se vad vi hittar på. Måste även åka till Ville och hämta tillbaka mitt busskort, suuck =P

Men sov så gott allihopa och ha det så underbart.
För det ska jag ha.
Erika <3


Kommentarer
Postat av: isabelle

ERIKA DIN PRUTT :O

2007-09-16 @ 14:10:40
URL: http://isisabelles.blogg.se
Postat av: Erika

va??:P:P

2007-09-16 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0