Friday Night

Helg igen!
Veckorna går verkligen snabbt, har varit en riktigt seg fredags kväll för min del. Kom hem vid nio tiden från Ville och sedan dess har jag bara suttit hemma och kollat på tv med datorn i knät. Men är man trött så är man, plus att jag tror att jag håller på att bli förkyld också. Förhoppningsvis ska jag hålla mig frisk! Man vill ju inte missa första matchen nu på söndag, som vi kommer spela i Damer div 4 faktiskt. Hoppas det går bra :)

Nej nu funderar jag på att alldeles strax gå och lägga mig. En dag med skola och shopping tar verkligen all energi.
Så imorron ska jag kolla efter skor och sedan träffa flickorna! Det var länge sedan nu...

Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0