GoodWill- företagsekonomi.

Back to school var det som gällde idag.
Började dagen med Projekt och företagande, vilket var väldigt roligt. Precis som de andra lektionerna har varit, haha. Efter det var det fys på idrotten och ingen av oss var väl sådär jätte taggade på att börja springa så vi fuskade oss lite halvt igenom "spåret". Men det var jobbigt så det räckte ändå, otränad som man är så här i början av säsongen. Men ändring ska det bli, och snart är man igång igen! Får vi hoppas.






En trevlig lunch blev det till sist med dessa personer och sedan anslöt sig även Emma till oss för att titta runt lite på Spånga Gymnasium och dess ökanda "djurhus" med mycket häftiga djur,haha.
Nästa lektion fick vi våra böcker i företagsekonomi. Kan berätta för er att de var ju inte lite tunga, haha. Och ser inte sådär jätte roliga ut när man tittar på de men man gör ju det man måste. Och när jag kom hem satte jag mig mycket riktigt ner och pluggade. Efteråt var jag riktigt stolt över mig själv, klar med både engelskan och företagsekonomi. Nu väntar bara boken på att bli läst.
image135
Men nu väntar nog tv några timmar för min del innan det är sängen som kallar.
Ha det underbart så ses vi imorron allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Emma

duktigt jobbat;)

2007-09-04 @ 16:11:08
URL: http://emmmis.blogg.se
Postat av: Erika

haha,, tack så mkt:)

2007-09-05 @ 15:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0