Hösten 07

Får ni aldrig lusten att verkligen hitta på något mer era kläder. Okej nu menar jag inte göra något som att gå ut på promenad och liknande, men det förstod ni säkert, haha. Utan jag syftar på att verkligen sätta på er något annorlunda. Något ni verkligen tänk igenom?
Där allt ska matcha: skor, väska, jacka, kläder, nagellack, frisyr, assesoarer.
Verkligen allting! Okej jag kan erkänna att jag får det ganska ofta. Vanligtvis på en eftermiddag som denna, då man inte har några läxor och ingenting annat att göra eftersom alla andra sitter hemma och pluggar. Då man verkligen har hur mycket tid som helst på sig. Men det uppstår alltid samma problem för min del, och det är... att jag inte har allt jag skulle behöva för att uppnå "dröm outfiten" hemma. Så självklart kommer man på något man måste köpa, men man kan ju inte bara ge sig av sådär och köpa något nytt när som helst. Så man får helt enkelt improvisera.
image157
Det här var tydligen vårens färger, så vad är då höstens? På vissa håll hör man mörka naglar (vilket jag har kört med ett tag nu, men känner mig inte så hemma i det), från andra hör man glittriga (men är det verkligen snyggt?), fransk manikyr ska tydligen fungera också (men vem orkar sitta i nästan två timmar och bara måla naglarna?).
Så naglarna är ännu ett av mina problem.
Nästa är nog att jag inte riktigt vet vad jag ska hitta på för kläder att ta på mig, för att få lite omväxling. Man måste ju variera sig. Det är inte så roligt att gå omkring i "zip" tröjor varje dag, men det har blivit lite av en vana just nu.
Efter min promenad som jag ska ta med Robin nu, ska jag titta igenom min garderob och tvätta det som behövs, leta fram smycken och skor. Sedan ska jag medela mer om vad resultatet för denna gång blev.
Ha det så unerbart allihopa så länge
Erika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0