I just wanna give you everything, I wanna share this with you...

Idag har det varit en väldigt, väldigt skön dag. Skolan rullade på rätt snabbt och vi slutade klockan 11.45. Men det var pannkakor till lunch så jag, Robin, Robert, Robert, Jimmy och Emma bestämmde oss för att äta lunch i skolan. Och gott var det kan jag lova, haha... pannkakor blir man aldrig för gammal för. När alla andra av vår halva av klassen drog sig hemåt stannade jag och Robin kvar och pluggade, skönt att få undan lite tills på tisdag. Då vi verkligen har hur mycket som helst till, känns det som. När andra delen av klassen började komma från datorkunskapen märkte vi att klockan var över ett och bestämde oss för att göra sällskap med de hem. Hann till och med plugga lite hemma innan jag åkte iväg för att träffa Ville och spendera några timmar med honom. Som alltid var det väldigt kul och timmarna gick fort.
Väl hemma igen var klockan över åtta och det var bestämmt att Isabelle och jag skulle möta Jasmine i vällingby för att sedan hitta på något tillsammans, men planerna ändrades och det fick bli en hemma kväll med familjen för min del. Ganska skönt ska det bli faktiskt ser redan fram emot det.
image144
Mitt sällskap denna kväll får bli godis, och soffan. Där jag väldigt skönt kommer somna om några timmar.
Men morgondagen väntar med spännande "upptåg", haha.
Så ha det så underbart allihopa så ses vi imorron
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

den textbiten "I just wanna give you everything, I wanna share this with you...
-är den ifrån en låt å i så fall vilken?

2007-09-08 @ 12:16:33
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

Du har så rätt så... :)
Den är ifrån Gavin DeGraws
"Over-rated". Riktigt grym låt

2007-09-08 @ 22:57:14
Postat av: Oscar

Hahah,tänkte det (jag har nog skickat den till dig),fast du har fel:P det ska vara: "I just wanna give it all to you, I wanna share this with you..." sådeså ;) Min favvo-line ifrån den låten är "Open up,let me fill your cup, I can really pour it out.." ;)
<3

2007-09-09 @ 16:43:06
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0