Jag kan faktiskt bli riktigt arg...

,en av min och Robins "givande" diskussioner, haha.

Blev inget bloggande för min del igår, hade helt enkelt ingen lust när det väl kom till saken. Men jag minns att jag hade tänkt skriva om "första intryck" eller lättare sagt det som man först lägger märke till hos personer. För min del är det ofta skorna och att man/jag har fördomar om hur folk är bara för att de har en viss typ av skor.
Funderar fortfarande på om jag verkligen ska skriva om det, för är det över huvud verkligen intressant? Men ja kanske... så det får bli lite om det då.

image137


Man ser alltid folk gå runt i "jogging-skor" okej det kanske inte är så mångam en det är alltid någon. Mitt första intryck är då alltid, aha det är någon som inte bryr sig så mycket om hur de ser ut. För hur fina är egentligen ett par jogging-skor? Eller höga stövlar med stilettklack, jag kan inte låga bli att tänka Hon är framgångsrik (eller) hon jobbar på något lite finare företag inne i stan. Vissa kan man inte ens beskriva med ord, då bara vet man (eller man tror man vet) hur de är. Det är någon känsla mån får. Om jag skulle gå igenom alla olika sorters skor skulle det ta evigheter och det har jag verkligen ingen lust med så det får räcka så där. Alla förstår nog hur jag menar. Eller?

Tror inte det kommer bli så mycket till inlägg annars idag eftersom att jag inte kommer hem från träningen förens vid elva tiden och då är jag ganska så trött kan jag säga. Nu börjar jag även bli hungrig igen så ska nog ta och äta något innan middagen strax före åtta tiden.

Ha det så underbart allihopa så hörs vi imorron
Erika <3


Kommentarer
Postat av: Oscar

Vilken tur att jag har så snygga skor,då ;) Visst är de snygga? (klicka på länken för att se en bild på ett par likadana)
http://www.5x.se/nya-skor.JPG
Vad tycker du? <3

2007-09-05 @ 20:58:31
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: padde

asså jag tänker också sådär ! :D men liksom, jag träffa en tjej istan idag.. å hennes pappa e mångmiljonär! men hennes skor va inget särskilt :P men hon vill kanske inte bara vill va sådär "rikemansunge"... vem vet :P
ska bara påpeka en sak med.. oscar som kommenterat föremej.. han hade skittattiga skor innan han köpte dem nya ;) hehe
puss <33

2007-09-05 @ 22:34:41
Postat av: Beppo

Du kan faktiskt vara jäktigt jävla vacker också=)

2007-09-06 @ 14:06:21
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

aa Oscar de va snygga haha;)
haha de e ganska sjukt att man lägger märke till sånt faktiskt.. tror det e Emma som har fått mig att börja haha.
Taack så mkt Niklas :)<3

2007-09-06 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0