Lättad,,.

Jag känner mig så otroligt lättad just nu. Inget konstigt med det sådär, men vill ni höra det som i alla fall jag tycker är konstigt? Okej, va bra för jag tänkte berätta det nu... Jag vet inte varför jag känner mig så lättad. När jag satte mig ner här på datorstolen, kom det bara helt plötsligt. En lättnad av någonting. Men inget dåligt med det antar jag... det är en skön känsla i alla fall.

Nu är veckan snart slut igen, (jag vet att det är tjatigt, men ack så sant) men det känns knappt som den börjat ännu. Man hinner aldrig riktigt komma igång... i och för sig är det ganska skönt. Precis som den här skoldagen har varit. Va på första lektionen idag som var matte och det flöt på, med lite hjälp från "matte-snillena" (enligt de själva så klart) så hade jag tillslut löst några av VG uppgifterna när lektionen var slut. Hann bara med förhöret på företagsekonomi lektionen men hoppas det gick bra, man vill ju göra ett bra första intryck. Efterdet åkte jag iväg till Eastman för att kolla mina käkar för sista gången och det är ganska skönt att ha det gjort! Nu behöver jag aldrig mer åka dit igen, hihi. Mötte mamma för lunch vid Odenplan och vid halv två tiden var jag tillbaka i skolan igen. Det är faktiskt riktigt roligt att träffa klassen för alla är så roliga, gillar verkligen våran klass, haha.

I alla fall, när jag kom hem sen var jag verkligen så sugen på att leta upp mina gammla lee jeans från sjuan, de e alldeles förstora så sydde in de i benen och gjorde stuprör av de istället, lagade även några små hål jag hittade...




Fint va? hahaha...
Yes, imorgon är det fredag och förhoppningsvis så slutar jag 11.45. Hinner man perfekt hem vila lite sedan iväg och träffa Ville några timmar. Sedan får man se vad som händer på kvällen, förhoppningsvis något roligt, om jag blir kvar där eller umgås med mina kära vänner här hemma.

Kolla på bilden på mig i förra inlägget. Eller hur är jag inte lik Agnes som var med i Idol förut? hahah =P
Ha det underbart
Erika <3


Kommentarer
Postat av: padde

så klart matten går fort när man har 40 minuters lektioner =P haha
fan va gött å slippa gå till farbror-tand sen =) det är bladn det värsta som finns ju!
erika = agnes :D det kom jag på ;) haha
puss

2007-09-06 @ 22:13:14
Postat av: Emma

haha ja tycker inte du är lik henne, men det är inga illa menat alls! vad har hänt med dina käkar föresten? :o

2007-09-07 @ 15:26:12
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

haha,, jag tar inte åt mig, tycker inte heller det så:P
Jag gnisslar typ tänder när jag sover, så har skit ont ibland när jag vaknar. Och så får ja inte tugga tuggummi men de gör jag 24/7 ändå:P

2007-09-07 @ 20:28:49
Postat av: Emma

jaha sådära, jag förstår precis (; haha jo det vet man att du gör hihi :D

2007-09-08 @ 19:42:27
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0