Nutid, dåtid, framtid

Jo jag bestämmde mig till slut och, Ja klart jag ska blogga även idag. Precis som alla andra dagar. Annars känns det bara fel. Jag tar inte pauser bara sådär från att skriva, nej nej absolut inte så nu kommer det ett inlägg ändå. Vad har då hänt de senaste dagarna som jag inte redan berättat om?

Vi börjar med coachingen, ´nu är det äntligen bestämt. Jag och Emma ska börja coacha ett lag. I vårat fall blir det image153flickor 99 Kälvesta. Kommer att bli mycket roligt tror jag, och vi ska göra vårt bästa får att få dessa flickor att bli riktigt bra =) Önska oss lycka till.

Sen vad har mer hänt? Jo juste, jag har fått kontakt med min gamla "kyrkis" kompis igen. image154Är det inte roligt?! Inte hört eller sätt från honom på över tio år skulle jag tro och sen bara sådär så hörs man ingen. Det är jag väldigt glad över faktiskt! Men tyvärr bor han i Norge nu så det är ju en bit bort men det ska tydligen vara fint i alla fall om man tittar på de fina bilderna han så snällt delat med sig av, och även skrutit en del om =P haha.
Har även hittat bilden på alla som gick där på kyrkis tillsammans som jag bara är tvungen att lägga in =D
Så se och njut, haha.
image155

Så ha det nu underbart allihopa
Så hörs vi imorron =)
Erika <3

Kommentarer
Postat av: =)

=)

2007-09-18 @ 08:05:06
Postat av: Emma

kul att ni ska börja coacha ett lag :) visst ere så att man inte får några pengar för de?
puuss

2007-09-18 @ 09:47:24
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

visst e det:)
neej man gör det frivilligt helt rätt, :)

2007-09-18 @ 14:32:33
Postat av: Oscar

vad *** är kyrkis ? ^o)

2007-09-19 @ 12:57:15
Postat av: Erika

haha vet inte riktigt va de va,, nått jag gick på i alla fall, lite typ fritidsliknande fast på förmiddagen

2007-09-20 @ 20:57:15
Postat av: Mackis

Haha. Gick du på kyrkis! :D
Lycka till med 99orna Emma och Erika.

2007-09-24 @ 02:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0