This years Love

Nu vet jag inte hur jag ska börja skriva länge, eftersom Josef bara retar mig för att jag skriver, haha =P
 
Kände att jag behövde ta en paus från pluggandet ett tag nu. Företagsekonomi blir man ganska less på efter sisådär 20 min, med bara företagsformer och hur det går till. Okej erkänner min paus har blivit kanske 15 min för lång men jag har hunnit med en hel del, målat naglarna, pratat med lite kompisar och bytt om. Men okej ge mig tio minuter till sen LOVAR jag att jag ska fortsätta plugga.

Har ju trotts allt träning ikväll så hinner inte plugga så speciellt mycket efter det, eller lättare sagt inget alls. Och om jag ska vara helt ärlig orkar jag nog inte det heller. Har världens huvudvärk och min nacke har bestämmt sig för att inte vilja som jag vill idag. Men den här eftermiddagen har ju inte direkt varit som jag velat hittills heller så, så förmodligen fortsätter den nog så enda tills ikväll vilket betyder att jag säkert kommer vara trött och gnällig, haha.
Tur att man har snällt folk i sin klass så att man kan fuska sig på bussen hem utan jacka lr någonting från skolan. Men det är en annan historia, nu ska jag gå ner till pappa och be honom sänka volymen på gitarrförstäekaren så jag kan fortsätta plugga. (Vadå ombytta roller, haha)

image163

(Vadå minnen!)

Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: isabelle

nämen åååh där sitter ju jag med min fina blåa regnjacka, HAHAHAH :D

2007-09-26 @ 20:32:11
URL: http://isisabelles.blogg.se
Postat av: Jasmine

ÄLSKAR

2007-09-26 @ 22:42:39
URL: http://jaasminfin.blogg.se
Postat av: Erika

hahaha.. :D aawh va fiint

2007-09-26 @ 23:38:27
Postat av: padde

haha, josef kan ju reta sig själv xD :D

2007-09-27 @ 20:02:55
Postat av: Erika

hahahaha visst kan han :P

2007-09-27 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0