www.fjortismyter.com

Tyvärr (eller inte) var jag inte hemma igår kväll så jag kunde inte skriva. Hann med en hel del tycker jag för att vara en lördag. Var i Kista och bytte ett par jeans, innan vi åkte till kusinerna för att fira Daniel och Vigg, efter det mötte jag Emma i Spånga och vi tog oss till Karlberg och mötte Ville. Då hade vi stor användning för våra "rosa anteckningsblock", haha. (Inside joke, försök typ inte ens förstå). Sedan efter ungefär 15 min lyckades vi få reda på portkoden till Pontus/"Mrprintscreen" port och tog oss upp till honom. Dit sedan även Axel kom, så vi hade en lugn och rätt skön "hemma" kväll innan jag och Emma tog oss hem till henne för att sova. Måste säga att det var länge sedan jag sov så skönt, haha.

Idag vaknade vi vid halv elva tid och när klockan var strax före ett befann vi oss inne i stan för lite shopping. Det var en riktit mysig dag och vi gick bara runt och tittade. Emma lyckades hitta en jacka, (likadan som min, =P hihi) Fint va??

Lunchen fick bli på Burger King, lite mer våran prisklass och sedan hände det bästa på hela dagen. Och JA, vi kommer nog låta jätte efter nu men. Vi hittade äntligen Skopunkten inne i stan, vid Sveavägen. Så vi gick in där och fyndade lite. Blev två par skor för 148 kr. =) Helt fantastiskt. Men nu kommer inte mamma bli glad som redan tycker jag har 300 par skor, haha. Men när de kostar ungefär 50-100 kr st kan man ju inte bara låta bli eller hur?

Nu väntar kvällen och för våran del blir det nog med "Linas Kvällsbok", filtar och kuddar i soffan hemma hos någon. Känns inte som att det skulle vara så helt fel faktiskt. Men vi hörs imorron.
Ha en underbar dag/kväll allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

Den filmen suger xD

2007-09-02 @ 19:33:41
Postat av: Erika

alla säger det men,, vill ändå se den (A)

2007-09-02 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0