Baby baby baby

Thank you for all that you've done for me. Now I know what real love is supose to be. Can't waste my time so godbye my baby baby baby!

Nu var det några dagar sedan jag kom hem men har inte blivit av att skriva något inlägg (som vanligt, känns det som). Jag som många andra har drabbats av "precis-kommi-hem-till-kalla-Sverige" förkyldningen. Det är många som kommer hem efter semestrar nu på lovet och jag har hört ganska många av just de som är förkylda. Undra vad det beror på? Inte vana med det kalla klimat vi har i sverige längre? Men jag och (jag tror iallafall) många andra kämpar på haha, det är en tuff vecka det här. Igår hade vi match, vilket var väldigt roligt! Man kände att det var ett bra tag sen just matcher spelades. Tycker vi spelade bra och för en gångs skulle är jag riktigt nöjd med min egen insatts. Tror jag alltid ska satsa på att dricka te i bytena HAHA. Jag har Karins termosmuggsliknandesak för mycket =)
Imorgon är det match igen, men tyvärr måste jag skippa gymmet då. Men man kan ju lixon inte få allt eller hur... även match på lördag så ni som har mycket fritid får gärna komma, haha. Inte för att det är speciellt spännande men ändå =P

Måste ju gratullera Anette också som fyller 40 idag! GRATTIS METTE =D <3
image240
Så på lördag ska vi även över dit och fira henne. Det ska bli roligt som vanligt.

Nej usch nu är jag riktigt hungrig, så hoppas på att det blir mat snart! Pasta med pesto och mozarella inte helt fel asså =)

Ha det underbart allihopa
// Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

kul med match! hur går det för er egentligen? :) skulle vilja kika på någon nån gång :)

2008-04-04 @ 17:34:51
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

Det e alltid kul med matcher:)
Njja vi e ju inte så många som e kvar så de e tufft, går väl inge vidare men :P
Ja du får se till och komma och kolla

2008-04-07 @ 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0