Det är ju helt fantastiskt

Gårdagen avslutades med grillning och sen några tim i Linns rum med Svanis, Robin, Maike och Jesper. En trevlig kväll som tog ut sin rätt, haha. Jag somnade på en gång när jag väl kom hem till min säng =)

Idag då, vi började vid 0910 och då var det riktigt skönt väder ute. Kändes inte sådär jätte lockande att gå in och sätta sig i en lektionssal men man hade inte mycket val. Efter idrotten lyckades vi flörta till oss att vi skulle få sitta ute och jobba både engelska- och mattelektionen. Åhh va glad jag är att vi gjorde det, det var jätte mysigt att sitta där ett gäng i solen, äta glass, snacka skit och jobba lite. Samma sak imorgon? Lockande eller vad =P

Eftermiddagen blev på Linns baksida (även det i solen) med Svanis och Robin, och kvällen hade fotboll och trevligt sällskap att erbjuda. Vi cyklade alla ner till lundaängarna och spelade lite sedan när det blev så mörkt att man inte längre såg bollen tyckte vi att det kanske var dags att cykla hemåt igen. Så det var dagens motion, i guess.

Nu ska jag göra mig iordning och sedan sova.
Men juste jag ska berätta om min dröm imorron, påminn mig om det.
Annars så,
Ha det underbart allihopa och god natt
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0