Duktig jag

SUCK! Nu har jag suttit i tre timmar och gjort svenska arbete, helt slut. Jag är klar nu iallafall, fast hjärnan känns helt tömd. Funderar på att ta en promenad faktiskt. Eller så tar jag en dusch och sedan lägger jag mig i sängen, äter lite middag och läser veckorevyn. Kanske kollar lite på vänner eller sex and the city. Låter det helt fel? Inte i mitt huvud faktiskt..!

Har nog en ganska tuff vecka framför mig, i och för sig har vi nästan inga läxor men vi har flera nationella prov. Annars är det fullt upp med träningar och coaching som vanligt så allt tar ju sin tid. Hoppas att helgen blir lugn,skön och kul bara!

Juste!! Jag har inte berättat om Anettes 40års fest som va i lördags. Haha det var faktiskt riktigt kul. Det blev god mat, några goda drinkar (hihi) och en del dans, haha. Vilket är ganska ovanligt för att va mig, jag dansar ALDRIG i vanliga fall, haha.

Nej nu måste jag springa iväg och äta middag är riktigt hungrig. Vi hörs och ses
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

haha fan va vi dansade asså ;D blev lite lycklig när du dansade med mig för första gången ^^ love you sweetie

2008-04-15 @ 14:25:42
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

Hahah, jaa:P de e ju "mot mina princper" eller vad va det jag sa förut;)
love you too hun

2008-04-15 @ 19:31:22
Postat av: Coach

*Harklar sig* Drinkar?

2008-04-15 @ 23:39:00
Postat av: Erika

Haha, barnvänliga ;P

2008-04-17 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0